SYYSKOKOUS 17.10.2021

Suomen Kääpiöpinserit ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään sunnuntaina 17.10.2021 klo 11.00 etänä Teams-sovelluksella. Kokoukseen voi osallistua tietoliikenneyhteyden tai muun teknisen apuvälineen avulla. Virallinen kokousosoite on Laihokatu 8, Lappeenranta. Valtakirjojen tarkistus ja yhteyden testaus 10.30-10.55.

Kokouksessa käsitellään yhdistyksen säännöissä § 13 määräämät syyskokousasiat. Kokoukseen osallistumisen edellytyksenä on ennakkoilmoittautuminen viimeistään 15.10.2021 mennessä sähköpostitse osoitteeseen skpin . sihteeri @ gmail . com. (poista välilyönnit). Valtakirjapohja löytyy täältä: http://www.skpin.com/pdf/SKPIN_VALTAKIRJA.pdf. Voitte halutessanne käyttää myös omaa valtakirjaa. Lähetä allekirjoitettu ja täytetty valtakirja sähköpostitse sihteerille ennakkoilmoittautumisen yhteydessä.

Hallituksen jäsenistä on vuosittain puolet erovuoroisia. Yhdistystyöstä kiinnostuneita jatkajia kaivataan!